De Hoerenloop

Geplaatst: 19 februari, 2013 in column

Als een slaafs hondje kruip ik naar haar toe. Ze heeft me goed afgericht. Ik weet precies wat ze van me wil. Zij weet precies wat ik wil. Samen laten we het gebeuren. Zo is de afspraak. Zo zijn we het overeengekomen.

Mijn vrouw weet van niks. Mijn vrouw wil niks. Ze houdt ‘er’ niet van. Waarom weet ik niet. Ze wil er niet over praten. Als ik naar mijn kinderen kijk vraag ik me af hoe we ze in godsnaam gemaakt hebben. Zij was er in ieder geval niet bij. Niet dat ik weet tenminste.

Als een ballonnetje loop ik leeg. Dan rol ik van haar af.
“Volgende maand weer?” vraagt ze.
“Absoluut lieverd, ik mis je nu al.”

Geef een reactie

