Ongewoon veel migranten bereiken Griekse eilanden

Geplaatst: 20 maart, 2017 in Blog, column
Tags:, , ,

De Turken laten te veel migranten door. En de Grieken gaan dit scherp in de gaten houden. Je kan er overheen lezen of je kan er de waanzin er van inzien. Ik blijf erop hameren, het zijn vluchtelingen die huis en haard hebben achtergelaten om te kunnen overleven, of als ze pech hebben, te verzuipen in de middellandse zee. Die rot Turken ook.

Toen ik dit bericht van die ‘vele migranten’ las, het lijkt goddomme wel cherry picking, moest ik denken aan het bericht van de NOS waar pontificaal werd vermeld dat er meer sociale huurwoningen moeten worden gebouwd door al die kut vluchtelingen. En realiseer ik me dat er nu nog méér meer van die fucking sociale huurwoningen moeten worden gebouwd.

Sociale media wezen mij op dit bericht: Sociale corporatiewoningen verdwijnen in rap tempo. Er worden gemiddeld 119 sociale corporatiewoningen verkocht, weggedaan of weet ik veel omdat er een fucking heffing boete staat op het verhuren van sociale huurwoningen!! 

Hallo? Bent u er nog?

Maar het tekort aan sociale huurwoningen ligt aan de fucking vluchtelingen, en dat van die fucking vluchtelingen ligt weer aan die fucking Turken. En ik ben weer fucking woest.

Geef een reactie

