Lachen om leed tijdens de verkiezingen

Geplaatst: 14 maart, 2017 in Blog, column
Tags:, , , , ,

Vanmorgen hoorde ik het nieuws dat Donald Trump zijn nieuwe ‘care’ je weet wel, de care die moet af rekenen met die afschuwelijke ‘Obamacare,’ nog steeds geen ‘Trumpcare’ wil noemen. De man die Trump-torens bouwt, met koeienletters Trump op zijn vliegtuig heeft staan en op iedere executive order zijn Trump-naam schrijft. Ruim 10 miljoen Amerikanen zullen hun ziekteverzekering verliezen, en op langere termijn worden dat er 20-miljoen die de klos zijn. Zelfs een narcist als Donald Trump weet dat je daar beter niet je naam aan kan verbinden. Ik kan daar, sorry Amerikanen, wel om lachen.

Over het algemeen heeft de PVV, u weet wel, de partij die de moslims de schuld geeft van al uw ellende, armoe en leed, de afgelopen 4 jaar netjes met de VVD meegestemd zodat u uw huur niet kan betalen, dat uw zorg onbetaalbaar is geworden en u niet rond kan komen. Dat de mensen die PVV stemmen dan denken dat het aan de ‘massa-immigratie van de tsunami-aan-moslims’ ligt dat ze niet kunnen rondkomen. Om dat soort, sorry armoedzaaiers die PVV stemmen, kan ik wel lachen.

Uiterst vermakelijk vond ik ook het nieuws dat Erdogan Nederland wil opzadelen met zijn eigen ‘Armeense genocide,’ door te verklaren dat Nederland achtduizend Bosniërs in Srebrenica heeft afgemaakt. Sorry Erdogan, maar Rutte protesteerde terecht door te spreken van geschiedvervalsing want ‘onze’ Armeense genocide speelde zich af tijdens de politionele acties in Nederlands-Indië. Ik kan daar wel, sorry Indonesiërs, om lachen.

En morgen mag u naar de stembus, kunt u voorkomen dat ik moet lachen om zoveel domheid als de PVV de grootste wordt en als u zichzelf in de vingers snijdt door op de VVD/PvdA/PVV te stemmen.

Morgen kunt u met uw stem een vuist maken en het laatst lachen. Anders doe ik het wel voor u.

Geef een reactie

