Vieze gluurder

Geplaatst: 9 februari, 2017 in Blog, column
Tags:

patriciaIk vroeg me af wat met Patricia Paay aan de hand was toen ik negatieve reacties zag op een of andere 3FM oetlul die iets zei over het weekend met een plaatje van Patricia erbij.

Dus toog ik naar de meest ranzige haatsite die Nederland rijk is en ja hoor… Hoe erg moet je gespeend zijn van alle fatsoen, hoe erg moet je iemand willen vernederen, hoe erg moet je iemand willen haten om zoiets ook maar de durven plaatsen.

Ik zit achter mijn toetsenbord te zoeken om woorden. Ik zit me af te vragen wat een mens bezielt. Wat voor stuk schorem moet zijn om zoiets te ‘delen.’

Want zo noemen we dat tegenwoordig: ‘Delen.’ Maar het is geen delen. Het is kapotmaken. En die oetlul van 3FM..:

‘Mevrouw Paay had je grootmoeder kunnen zijn. Proost vieze gluurder, klootzak die je bent.’

 

Geef een reactie

