Pro Israel, anti islam

Geplaatst: 8 augustus, 2016 in Blog, column
Tags:, , , ,

richard
De man houdt veel van dieren, vooral katten. En hij is een ADO fan. Hij heet Richard, achternaam R. Hij verscheen in mijn mentions. Ik weet niet precies waarom.

Ik ben ook dol op dieren, vooral op katten. Hoewel ik een hond heb. Ik neem niet weer een hond, want een hond heeft aandacht nodig en ik kan en wil hem niet te lang zonder zijn baasje laten. En als mijn hond het loodje legt neem in een paar katten.

U begrijpt, ik ben niet anti hond, en ook niet anti kat. Ik vind ze beide lief.

Ik ben niet anti Israel, en ik heb niets tegen Joden, hoewel ik moet toegeven dat de regering van Israel dingen doet met de Palestijnen waar ik van gruwel.

Zo heb ik ook niets tegen de islam, hoewel er groeperingen binnen de islam dingen doen waar ik van gruwel.

Pro dit. Anti dat. Zonder aanzien des persoons. Onvoorwaardelijk. Ik heb daar moeite mee. En ik hoef niet eens te schelden op dit of dat.

Ik hou mijn ogen en oren open. Absorbeer informatie, zonder aanzien des persoons. Geen anti, en geen pro. Hoe moeilijk kan dat zijn.

Hoe eenvoudig is iemands geest als hij of zij dat niet inziet. Hoeveel haat zit er in iemands geest als hij of zij dat niet wenst in te zien. Ik weet het niet. Het maakt me alleen een beetje verdrietig.

reacties
  1. Bert Verdonkschot schreef:

    Zo zijn er ook mensen die hun tijd verdoen met het schrijven van dit soort onbenullige stukjes op hun nauwelijks gelezen website.

Geef een reactie

