Misselijkmakende aanhalingstekens

Geplaatst: 7 juli, 2016 in Blog, column
Tags:, , , ,

Je ziet het regelmatig in de Nederlandse pers. Misbruik van aanhalingstekens. Zojuist kwam ik deze tweet tegen. Weer die aanhalingstekens. Alles wat naar ‘racisme’ riekt wordt tussen aanhalingstekens gezet. Als het naar ‘xenofobie’ riekt, aanhalingstekens.

Ik word een ‘beetje’ misselijk van die aanhalingstekens. De ‘witte media’ lijken ‘racisme’ en ‘xenofobie’ te willen ‘bagatelliseren.’

Aanhalingstekens die gebruikt worden om twijfel te zaaien over racisme, om net te doen alsof xenofobie niet echt bestaat. 

Mag ik een ‘teilje?’

reacties
  1. denker1 schreef:

    Ik wil hm wel brengen ( het teiltje) 2 meter diep ..ik hoop “dat je kan” zwemmen

Geef een reactie

