Een man van weinig woorden

Geplaatst: 21 mei, 2016 in Blog, column
Tags:, , ,

Ik had nog geen kennis gemaakt met de buren, maar nu ze samen met hun kersverse baby in de kinderwagen naar buiten wandelden besloot ik een een kijkje te nemen en een praatje aan te knopen. Buurvrouw is een Braziliaanse schoonheid, buurman is gewoon ‘normaal.’ En in de kinderwagen lag hun dochter.

Buurman begon over vitamine D te praten en zonlicht. Ik knikte en wilde iets zeggen over getinte mensen; dat die extra vitamine D nodig hebben en dat de baby ook een tintje had. Ik zag dat het hoofdje van de baby een normaal formaat had. Ik wilde iets zeggen over het zikavirus en dat de baby gelukkig geen klein hoofdje heeft.

Maar ik ben een man van weinig woorden.

Geef een reactie

