SGP in uw broekje

Geplaatst: 27 januari, 2016 in Blog, column
Tags:, , , , ,

overspelreclame

De SGP kan het niet laten zich te bemoeien met hetgeen zich in onze broekjes afpeelt. U weet wel, de plek waar alle vieze dingen zich afspelen. U kunt met wat er in uw broekje zit spelen, masturberen, iemand nemen of iemand laten nemen, u kunt er mee plassen u kunt er mee klaarkomen en u kunt er overspel-dingen mee doen. En met overspel wil de SGP zich bemoeien.

Nu ben ik geen liefhebber van overspel plegen, maar het is niet aan mij dat voor anderen te bepalen. Seks hebben met elkaars instemming is wat mij betreft volstrekt acceptabel. Ook als het overspel betreft. Ook als het naar de hoeren gaan betreft. Of u het eens wil doen met het andere geslacht. Prima. Wat mij betreft doet u het met zijn allen in spagaat.

Ik frons mijn wenkbrauwen bij het zien van overspelreclame. Waarschijnlijk omdat die reclame niet voor mij bestemd is. Het is niet zo dat wanneer ik die reclame zie mijn hoofd verlies en als een dolle testosteronbom overspel ga plegen. Maar er zijn mensen die wel overspel willen plegen. En dat mag. En reclame kan daarbij helpen om een medestander te vinden.

Het is niet aan de wetgever om reclame voor overspel te verbieden. Of reclame voor anale seks. Reclame voor hoerenlopers. Reclame voor seksspeeltjes. Of reclame voor andere dingen die je kan doen met wat in je broekje zit.

Seks is niet vies. God vindt seks niet vies. God vindt het niet erg als je speeltjes in je lijf steekt om klaar te komen. God vindt het niet erg als je overspel pleegt. God vindt namelijk helemaal niets. God heeft nog nooit iets gezegd tegen wie dan ook. Niet over seks, niet over geweld, niet over geluk, niet over ongeluk. Geen woord over wetgeving. God heeft nog nooit iets gezegd of gevonden. U mag zich afvragen hoe dat kan. De SGP mag zich afvragen hoe dat kan.

Bron: NU.nl

reacties
  1. Lex de Roos schreef:

    ….. HOE ZEI DE PAUS OOIT? GAAT HEEN EN VERMENIGVULDIGT U

Geef een reactie

