Noor Labansdochter bij Opvliegers

Geplaatst: 9 november, 2015 in Blog, column
Tags:, , , ,

Hela en hola op twitter. Want ‘Noor Labansdochter,’ bij de twitteraar beter bekend als @FloripasDeLaban heeft een uitnodiging om bij het radioprogramma Opvliegers haar zegje te doen aangenomen. Toen ik het misbaar las besloot ik niet mee te doen aan het gekrakeel en mijn mening hierover, ik heb het programma overigens nog niet beluisterd, in mijn blog te tikken.

Noor Labansdochter staat bekend om de dialoog die ze aangaat met domrechts. Op twitter heeft ze menigeen voor paal gezet dan wel tegen zich in het harnas gejaagd omdat ze rechtse types in discussies van repliek diende. En hen de mond snoerde en nog steeds snoert. Ze was, en is, om haar vlijmscherpe inhoudelijke argumentaties geliefd bij links en gehaat bij rechts.

En dan verschijnt ze bij ‘Opvliegers’ een programma gepresenteerd door Erik de Vlieger. Een persoon die bij mij hetzelfde gevoel geeft dat Ad Melkert had, toen hij gevraagd werd Pim fortuin te feliciteren. Bij een omroep waar ik dood nog niet gezien wil worden.

Noor Labansdochter gaat de confrontatie altijd aan, zoveel is nu wel duidelijk. En ze zet dat beleid voort door te verschijnen bij Opvliegers. Om te doen wat ze op Twitter altijd al deed. Ik kan dat alleen maar respecteren. Ze is en blijft baas over eigen doen en laten.

En nu ga ik met rode oortjes luisteren naar Opvliegers en naar wat Noor Labansdochter (Kinge Siljee) te melden heeft.

Geef een reactie

