Halloween met Rutte en Abbas

Geplaatst: 30 oktober, 2015 in Blog, column
Tags:, , , , , , , ,

Halloween-Skull-Pictures-05Ik krabde me even achter de oren toen ik las dat Rutte, samen met een stel Kamerleden president Abbas verzocht het Palestijnse geweld te veroordelen. En met mij velen mag ik hopen.

Na het achter mijn oren krabben voelde ik een los stukje huid. Ik trok aan het stukje loszittende huid. Dat had ik niet moeten doen. Want er zat meer huid los en ik voelde hoe ik al het vel van mijn hoofd trok.

Nu kunnen vliegen van kilometers afstand vers vlees ruiken. Vers vlees waarop eitjes kunnen worden gelegd. En nadat de vliegen met hun legboren mijn hoofdvlees geïmpregneerd hadden met duizenden eitjes kwamen de maden. Duizenden maden vraten mijn gezicht aan, mijn hersenen op en mijn oogbollen weg.

En nu zit ik dood en wel met mijn gebleekte botten achter het beeldscherm. De maden zijn weg, de vliegen zijn weg, ik ben weg, maar Rutte is er nog steeds, die samen met een stel Kamerleden zonder blikken of blozen tegen Abbas zegt dat hij het geweld van de Palestijnen moet veroordelen.

Geef een reactie

