Oh fuck, voer voor bruinhemden

Geplaatst: 16 oktober, 2015 in Blog, column
Tags:, , , , , ,

double_facepalmKent u dat gevoel, dat de moed u in de schoenen zinkt, en dan denkt: ‘You fucking moron.’ Ik had dat gevoel en die gedachte toen ik een berichtje las over Youness Ouaali. De man riep, naar ik aanneem zijn geloofsgenoten, op om Israëlische toeristen een pak slaag te geven. Dan denk ik, ‘oh fuck, voer voor bruinhemden en andere idioten om de hooivork uit de schuur te halen.’

Want antisemitisme zit in het dna van de moslim.
Islamieten zijn barbaren die alles willen islamiseren en onze cultuur overnemen!

En meer van dat soort nonsens.

En natuurlijk doet de heer Jeroen Pauw er nog een schepje bovenop door die mafklapper uit te nodigen.

Zucht.

Dan maak ik een lange wandeling met mijn hond. Probeer ik het moedeloze gevoel van me af te schudden. Om vervolgens iets te tikken voor de Nederlander die (nog steeds niet) snapt dat een malloot een malloot is, of ie nu islamiet,  jood, christen, vluchteling of atheïst is.

reacties
  1. Een kort telefonisch gesprekje van de redactie met deze idioot had volstaan. Waarom Pauw rechtstreeks met zo iemand in gesprek wil is me een raadsel.

Geef een reactie

