ECHTE Aversie van D66

Geplaatst: 12 oktober, 2015 in Blog, column

D66Aversie neemt hand over hand toe. Vandaag doet D66 haar duit in het zakje. D66, die tot op heden een vrij redelijke en nuchtere kijk had op buitenlanders, moslims en vluchtelingen heeft de ‘échte’ vluchteling ontdekt. Vluchtelingen moeten van D66 vanaf vandaag op echtheid gecontroleerd worden. Ik weet niet precies wat D66 beoogt met deze uitspraak, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de partij dit doet omdat het bang is leden te verliezen aan de racisten van de PVV en de opportunisten van de VVD. En om die leden te behouden moet er ‘iets’ uitgesloten worden. Nep-vluchtelingen dus. Die moeten weg van de PVV, ik bedoel D66. En weldenkende mensen als u en ik? Die haken af, maar daar zit D66 blijkbaar niet mee.

Geef een reactie

