Aversie in Utrecht

Geplaatst: 11 oktober, 2015 in Blog, column

De anti-islamisering van Nederland neemt hand over hand toe. Dit keer in Utrecht, waar Pegida een duit in het zakje voor ons Avondland mocht doen.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het diep treurig vind allemaal. Het filmpje met de agent die een rookbom in een groepje tegendemonstranten gooit was voor mij het toppunt.

En dan hoor ik op de regionale zender van Utrecht dat er anti-demonstranten zijn opgepakt omdat die vooral de oproerkraaiers waren. Dus als ik het goed begrijp moesten de Pegida-racisten in bescherming worden genomen. Om moedeloos van te worden.

Daarom wil ik de media bedanken voor hun bijdrage aan een sterk staaltje onafhankelijke nieuwsgaring.

[PS, Mijn spellingcontrole zegt dat je Avondland met een hoofdletter A moet spellen, het kan niet op.] 

Geef een reactie

