Dierendag

Geplaatst: 4 oktober, 2015 in Uncategorized

Ik vraag me af of de bio-industrie iets aan dierendag doet. Krijgen de vetgemeste varkens een extra hapje? Krijgt slachtvee vandaag vrijstelling van executie? Hoeven de kippen vandaag geen eieren te leggen?

En de goedwillende honden- en katteneigenaren die hun beestje vetmesten en verpesten. Wat doen die met dierendag?

karbonaadjeDierendag is voor mij een ergernisdag. Omdat er niets verandert. De stallen zijn megastallen geworden, de kippen plofkippen en de kilo’s kiloknallers. En ik vreet het allemaal, dag na dag na dag. Ook op dierendag.

Ik erger me het meest aan mezelf. Omdat je bij jezelf moet beginnen om iets te verbeteren. De bio-industrie zal alleen verdwijnen als ze overbodig wordt. Maar wie wil er vaarwel zeggen tegen zijn karbonaadje?

ook verschenen in 120W

reacties
  1. Chipo Lata schreef:

    Allang gedaan, viel reuze mee.

Geef een reactie

