Een bruin ei in de doos, deel 2

Geplaatst: 6 juli, 2015 in Blog, column, Dingen van de dag

Ik heb gisterochtend het bruine gevaarte opgegeten, samen met een wit ei. In alle verwarring en opwinding wist ik niet meer welk deel van mijn omelet ‘bruin’ was. Maar ik zette door en at alles met een lichte rilling op. Daarna was het wachten op wat komen ging. U begrijpt, er gebeurde niets, er overkwam me niets. Dit stukje wordt getikt door een kerngezond persoon wiens maag-darmkanaal uitstekend functioneert. Toch wil ik niet dat er ooit weer een bruin ei tussen mijn witte eieren zal opduiken. Mijn onderbuikgevoel zegt dat er geen bruin ei in een witte doos hoort te zitten want er kan iets aan mankeren. Ik ga prat op mijn gezonde verstand en dat wil ik zo houden.

Ook verschenen in 120w.nl

Geef een reactie

