Een bruin ei in de doos

Geplaatst: 3 juli, 2015 in Blog, Dingen van de dag

eierenToen ik mijn nieuwe doos met eieren openmaakte zag ik het meteen: ‘Er zat één bruin ei tussen.’ Ik vond dat raar en hoewel mijn verstand me duidelijk probeerde te maken dat de buitenkant van een ei niets over de binnenkant van een ei zegt, besloot ik toch maar 2 witte eieren tot omelet te promoveren. Dit ging zo door tot, u raadt het al, het bruine ei overbleef, een vreemde eend in de bijt, het ei dat me opviel tussen al die hagelwitte eieren. Maar morgen ga ik het opeten, samen met een wit ei uit een nieuwe doos vol witte eieren. Misschien zal het een eind maken aan mijn vooroordeel over bruine eieren die verzeild raken tussen witte eieren.

Ook verschenen in 120w

reacties
  1. maria schreef:

    weer n nadenkertje #krijgnooitrespons

Geef een reactie

