Gat in mijn onderbroek

Geplaatst: 4 juni, 2015 in Blog, column, Dingen van de dag

611Onderbroeken slijten, de mijne ook. Omdat ik vrij veel fiets verslijten ze bij mij meestal in de omgeving van mijn scrotum. Eerst zie ik dan een uitgedund stukje textiel waar ik bijna doorheen kan kijken, maar ook een gevoel bij heb: ‘ Kan nog wel een keertje gedragen worden.’ En nog een keer, enzovoort. Tot het moment daar is en er een gat invalt tijdens het aantrekken van het bewuste stuk onderkleding.

De laatste keer dat mij dat overkwam floepte mijn zak door het ontstane gat. Ik zag in de spiegel dat het wel een komisch gezicht was. Ik trok mijn onderbroek iets verder omhoog voor het effect en greep mijn smartphone om een selfie te maken van het tafereel, maar bedacht me bijtijds; want op een goeie dag zal er een klotenapp verschijnen die aan je zak kan zien wie je bent. Dan zou ik toch lekker voor lul staan.

reacties
  1. maria schreef:

    helemaal geweldig

Geef een reactie

