Dewy

Geplaatst: 19 december, 2014 in Blog, column, Dingen van de dag

‘Dont forget your dewy hon,’ zegt mijn vrouw liefdevol als ik niet oplet met het gebruik van een onderzetter. Ze is net als ik, proper en rein en dat willen we zo houden. Ik moest daaraan denken toen ik las dat onderzetter het wedstrijdwoord van week 51 was. Ik besloot op te zoeken wat dewy betekent en waar het zoal voor gebruikt wordt. Het bleek ‘wet, moist, especially in reference to the female crotch,’ te betekenen. Als ik het stukje af heb ga ik het liken op facebook. Ze leest mijn likes en ben benieuwd hoe ze gaat reageren na het lezen van dit feitje als ik mijn onderzetter weer eens vergeet.

Ook gepubliceerd in 120w. U kunt het aldaar een hartje geven en/of liken.

Geef een reactie

