Loopgraven in de sneeuw

Geplaatst: 12 december, 2014 in Blog, column

Het is koud en er valt vrij veel sneeuw in mijn woonplek tijdens de winterdagen. Voor mijn hond is het lastig om in de tuin te kunnen spelen en/of zijn behoefte te kunnen doen. Daarom graaf ik dan een parcours van loopgraven voor hem in de sneeuw. Mijn hond rent als een malle door die loopgraven. Zo nu en dan kijkt hij over de rand van de loopgraaf om van het uitzicht te genieten om daarna razendsnel weg te duiken. Ik geloof niet in reïncarnatie maar mijn hond doet me twijfelen. Ik heb het gevoel dat hij in een vorig leven gevochten zou kunnen hebben in de eerste wereldoorlog. Voor de Duitsers wel te verstaan, hij is immers een Dwergschnauzer.

Ook verschenen in 120W.
Als waardering kunt u het daar een hartje geven.

reacties

Geef een reactie

