UGG Nation

Geplaatst: 31 oktober, 2014 in column, Fictie

Toen ik haar zag voelde ik mijn kruis bonzen. Ze droeg UGG laarzen, en niet zomaar laarzen, nee mooie hoge harige UGG laarzen. Ik kreeg zin om haar te benaderen. Op mijn knieën naar haar te kruipen: ‘Mag ik aan je laarzen ruiken?’ Om daarna onder haar rok te kijken of ze ondergoed droeg, of er UGG haartjes op haar schaamstreek groeiden:
‘Mag ik je likken?’ Ze gaat gewillig liggen. Ze trekt haar knieën op. Ik lik haar schaamlippen, zoek naar haar genotsknopje. Ze kreunt en zegt dat het tijd is mijn genotsknots in stelling te brengen. Op het moment dat ik bij haar binnendring slaat ze haar benen om mijn lijf.  Ze draagt haar UGG laarzen nog. De haartjes van haar UGGS kriebelen dusdanig dat ik tot een orgasme gedwongen word. Ze staat op. Ik lig nog. ‘Je UGGs,’ stamel ik verontschuldigend. Boos loopt ze weg. Ik kijk naar haar harige UGGS. Mijn knots druipt willoos na; meer UGG dan mijn mannelijkheid aankan.
Ik schud het hoofd en haast me in mijn auto. Ik heb namelijk nog een fotosessie te doen.
baudet

Geef een reactie

