Een damestrol met harige borsten

Geplaatst: 28 september, 2014 in Fictie

Ik strekte mijn arm zover ik kon onder het bed om het doekje waarop mijn kwak van voor het slapengaan gedeponeerd was. Ik kon er niet bij. Om erbij te kunnen komen probeerde ik mijn lijf onder het bed te wroeten. Ik ademde het stof in van huidschilfers, schimmels, overleden en levende bacteriën en andere stofjes waarvan ik de oorsprong niet kende.

Na een fikse hoestbui zag ik in de schemering onder het bed hoe het doekje gegrepen werd door iets wat het meest leek op een damestrol met harige borsten. Begerig snoof ze de geuren van mijn doekje op om daarna op het doekje te gaan sabbelen. Ze kakelde van het lachen. Haar ogen gloeiden en keken mij begerig aan. Daar ik zo goed als klem onder het bed zat kon de trol in mijn ondergoed duiken en dingen met mijn geslacht doen. Ze trok aan mijn penis tot ik een orgasme kreeg dat zoveel zaad opwekte dat ik bijna verdronk in een zee van sperma.

Zo goed en zo kwaad als het ging probeerde ik het hoofd boven mijn zaad te houden. Ik kon nog net bij de stop van het afvoerputje onder mijn bed. Luid sputterend verdween het zaad in het riool. De trol maakte een geluid dat het midden hield tussen opwinding en teleurstelling om daarna in het matras van mijn bed te verdwijnen.

Nu kon ik eindelijk het doekje pakken dat helemaal nat en klef van het zaad geworden was. Ik bevrijdde mezelf van de beklemming onder het bed en spoelde het doekje haastig weg in het toilet, bang als ik was dat mijn moeder ooit iets zou ontdekken dat zou kunnen wijzen op het feit dat ik wel eens masturbeerde.

Geef een reactie

