Juichen!

Geplaatst: 14 juni, 2014 in column

Hallo Truusje..
Ja, met Louis…

5-1…
Nee, gewonnen…
Nee, dat doe ik niet…
Ik blijf iets langer in Brazilië omdat we gewonnen hebben…
Natuurlijk blijf ik je trouw.
Nee, ik ook niet…
Straks even VI-Oranje kijken…
Johan Derksen op zijn bek…
Die met die grijze snor…
Nee, Guus Hiddink heeft geen snor meer…
Nee…
Ook niet…
Die Johan Derksen die altijd commentaar op mij heeft…
Die van ‘Juichen!..’
Nee…
Laat maar…
De sfeer is prima hier…
Ja hoor, iedere dag…
Ook…
Nee, gewonnen…
5-1…
Als je de tv aanzet…
Oh, KRO detectives…
Spannend…
Ik ook van jou…
Doe ik…
Ik mis jou ook…
Ik verder ook geen nieuws…
Nee, gewonnen…
Ja…
Nee die is het ook niet…
Dag…
Bel je morgen weer.

Ook verschenen in 120woorden

 

Geef een reactie

