Bij Dr Oz

Geplaatst: 5 juni, 2014 in Blog, column

‘En het is stoelnummer 48!’, riep Dr Oz terwijl hij een kaart met nummer 48 omhoog hield. Mijn vriendin stootte me aan. ‘Jij!’, siste ze. Een beetje bedeesd stond ik op. Dr Oz wenkte me en daar stond ik dan voor de camera’s. Iedereen klapte en ik wilde dood. Ik besloot ter plekke het met mijn vriendin uit te maken nadat ik haar bij thuiskomst had vermoord. Waarom heeft dat kutwijf zich ingeschreven als publiek en mij gedwongen mee te gaan, erger nog, waarom ben ik zo stom geweest mee te gaan!

Dr Oz nam me mee naar een tafeltje waar twee doekjes lagen met iets eronder. Dr Oz gaf me van die blauwe, rubberen handschoentjes die dierenartsen meestal aanhebben als ze een hondje euthanaseren. Ik trok de handschoentjes op zijn verzoek aan en trok het eerste doekje weg.

‘Wat denkt u dat het is?’, vroeg Dr Oz.
‘Dat is een kut, Dr Oz,’  antwoordde ik beleefd.
‘Goed zo,’ zei Dr Oz, ‘en wat ziet u aan die kut?’
‘Dat die een beetje oud en versleten is,’ antwoordde ik.
‘Voel maar eens,’ zei Dr Oz.

Ik drukte op de kut en er kwam een enorme kutscheet uit. Dr Oz lachte en verzocht me het andere doekje op te lichten.

‘Wat ziet u nu?’, vroeg Dr Oz.
‘Dat is een andere kut Dr Oz,’ antwoordde ik netjes.
‘Inderdaad,’ zei Dr Oz,’ en wat ziet u aan deze kut?’
‘Dat die minder oud is en nog prima geschikt voor penetratie.’
‘Voel maar eens,’ zei Dr Oz.

Voorzichtig drukte ik op de kut en zag dat er een tampon inzat. Ik wist niet dat Heleen van Heleen van Royen dood was? Dr Oz lachte en het publiek klapte. Ik mocht mijn rubberen handschoenen weer uitdoen. Ik ging weer op mijn plek zitten. Mijn vriendin gloeide van trots en wist zeker dat ik nu met haar zou trouwen. Natuurlijk is dat er niet meer van gekomen. Ik heb het uitgemaakt,  ben vrijgezel gebleven en hou het bij masturberen en veilige fantasietjes. Soms droom ik nog van een kut, maar het zijn niet langer de dromen die ik ooit had. Ik heb me daarom ingeschreven bij Dr Phil, misschien dat hij me kan helpen.

reacties
  1. maria kordes schreef:

    de manier waarop je dit probleem beschrijft is voortreffelijk. groetjes van maria kordes uit barger compascuum

Geef een reactie

