Niet voor niets

Geplaatst: 5 mei, 2014 in Fictie

Ze was rond de veertig, zwarte krullen, rode lippen, rookte filtersigaretten  en hunkerde naar een rondje. Ik gaf haar een rondje en nog een. Ik wilde wel wat met haar en met het juiste alcoholische duwtje zou het vast wel lukken. Het was me al een paar keer overkomen dat ik in dronken toestand niet in staat bleek met een vrouw te vrijen, dus ik hield mijn eigen inname binnen de perken. Na het zoveelste rondje vond ik het wel genoeg.

Ik begon me te vervelen en wilde naar huis om te neuken en te slapen: ‘Ga je mee?’ Ik zag aan haar ogen en haar gezichtsuitdrukking dat ze aan het eind van haar latijn was. ‘Goed,’ zei ze en ik belde een taxi.  Toen we met de taxi naar mijn huis reden friemelde ik even onder haar kleren aan haar borsten, om te controleren of ik geen frigide kat in de zak had meegenomen. Ze drukte haar hand tegen mijn hand die aan haar borst voelde en maakte een ‘hmmmm’ geluid. Ze heeft zin.

Eenmaal binnen eiste ze nog een glaasje sherry. Toen ze uiteindelijk de fles leeg had gezopen gingen we naar boven en deed ze haar kleren uit. De lucht die van haar lijf kwam hield het midden tussen knoflook en chloorwater. Ik stuurde haar onder de douche. Toen ik de douche hoorde deed ik mijn kleren ook uit. We stonden samen onder de douche en ik friemelde wat aan haar geslachtsdelen. Die zijn nu in ieder geval schoon. Ze friemelde wat aan mijn penis, maar wat ze ook deed, mijn penis bleef naar het afvoerputje van de douche wijzen. Het licht in de douche was hard en voor het eerst viel het me op hoe verlopen ze eruit zag. Zij keek natuurlijk naar mijn vierenvijftigjarige lijf en wist dat ze met me zou vrijen als vergoeding voor alle drankjes die ze van me gekregen had en niet voor haar plezier.

Nu we schoon, fris en naakt onder de lakens lagen keken we elkaar eens goed aan. ‘Zullen we lekker gaan slapen?’, vroeg ze voorzichtig. Ze keek me een beetje quasi-angstig aan en kneep haar ogen tot spleetjes samen.’ Is goed, ik word sowieso te oud voor al die drukte. ‘Je bent lief,’ zei  ze en gaf me een kusje op mijn wang. Ik sliep al voor ik me had omgedraaid.

De volgende ochtend werd ik wakker van het gepruttel van de koffie en andere geluiden in de keuken. Toen ik beneden kwam zag ik dat ze mijn badjas aanhad en kwam ik erachter dat ze haar kleren in de wasmachine had draaien. Ze vroeg me of ik het erg vond. Ik schudde het hoofd en schonk mezelf een kopje koffie in. ‘Dakloos?’, vroeg ik meelevend. Ze knikte en keek me wat benepen aan: ‘Ik heb zo lekker geslapen,’ zei ze, ‘bedankt.

‘Ik wil nog wel even met je neuken,’ zei ik nadat ik mijn koffie ophad. De zachte trekken om haar gezicht verhardden zich op slag. Wat dacht jij dan, ik ben niet gek. ‘Ik geef je een extra geeltje voor je diensten, kun je weer even vooruit.’ Ze hield meteen haar hand op. Hoer dat ze is. Toen ik met haar klaar was waren haar kleren schoon en droog. Vanavond zal ze vast weer in de kroeg zitten, verlangend naar een borrel en een lieve man, ze lijkt niet te willen begrijpen dat ze haar drankjes nooit van lieve mannen zal krijgen.

Geef een reactie

