Was ik maar een Rus op de Krim

Geplaatst: 4 mei, 2014 in column

Ik heb de beelden gezien van het oproer in de Oekraïne en ik ben jaloers. Wij moeten het doen met een lullige mars tegen de vrijlating van Volkert van der Graaf. Met vlaggetjes en spandoeken lopen we door de straten en scanderen wij onze leuzen. Heel links Nederland lacht ons uit.
Was ik maar een Rus op de Krim. Ik wil bij een beweging horen waar ik iemand, die niet bij ons hoort, lens kan slaan met een honkbalknuppel. Ik wil door de straten lopen en verstopt onder een bivakmuts en met een kalashnikov in de aanslag de macht overnemen. Honden als Volkert afslachten. Ik wil wonen in een land waar het volk de baas is en niet een stel linkse pennenlikkers die het monopolie op het fatsoen hebben. De echte Nederlanders moeten onder de wapenen om alle buitenlanders het land uit te schoppen. Al die linkse klaplopers van het pluche schoppen. En dan gaan we uit de EUSSR en krijgen we de gulden terug. Dan zal Wilders onze leider zijn en kan hij eindelijk zonder beveiliging ons land bevrijden van al het links gespuis. Alle pedofielen opjagen tot ze allemaal opgepakt zijn. De doodstraf invoeren en een dubbel paspoort verbieden. Strenger straffen, veel strenger straffen. Ik zal niet rusten tot de moordenaar van Pim Fortuin de straf krijgt die hij verdient.

 

Eerder gepubliceerd in Krapuul

Geef een reactie

