Koopavond

Geplaatst: 1 mei, 2014 in Dingen van de dag, Fictie

Boodschappen doen in de ALDI. Iedere donderdag om half acht gooi ik een muntje in mijn karretje. Haast ik me naar binnen om zo snel mogelijk weer weg te komen. Bij de kassa zie ik een dikke dame afrekenen. Ik maak een kotsbeweging met mijn vinger en mond naar haar. Vet monster!

Ik kan het gewoon niet laten. Ik zie haar iedere week in de ALDI en iedere week moet ik haar even vernederen, hoe dan ook. Soms merken andere klanten dat ik obscene gebaren naar haar maak. De afkeurende blikken van de goegemeente geven mijn missie alleen maar meer glans: Ha! Na het inladen van mijn karretje en het afrekenen sjouw ik met twee volle witte tassen met blauwe opdruk naar huis; ALDI niet ver van huis.

Maar dan hoor ik onderweg een deur opengaan: ‘Jij daar!’ Ik kijk verschrikt op. Een vrouw grijpt me bij de nek en sleurt me met tassen en al naar binnen. Ik kan geen kant op! Ze duwt me op een stoel en bindt me vast: Jij! Het is het dikke monster van de ALDI en ze heeft snode plannen. Ze draagt nu een leren kort broekje waar haar dikke billen uitpuilen. Haar borsten zijn halfbloot en verpakt in iets wat op gescheurd rubber lijkt. Ze draagt rijlaarzen met hoge hakken en met een rijzweep tilt ze mijn kin omhoog: ‘Je bent weer stout geweest!’ Ik moet wel toegeven, al was het maar om een pak slaag te voorkomen, dat ik ‘stout’ was geweest. Dan doet ze een wurghalsband om mijn nek die ze stak aantrekt. Daarna maakt ze de touwen waarmee ik vastgebonden ben los en sleurt ze me naar een houten gevaarte aan de muur waar ze me aan vastbindt aan de voeten en armen.  Met de rug naar haar toe welteverstaan. Dan doet ze me een blinddoek om en een prop in mijn mond. Ze trekt mijn broek naar beneden en slaat me met haar rijzweep op mijn billen tot ze gaan  gloeien. Dan  tikt ze met haar rijzweep tussen mijn benen omhoog  op mijn ballen. Dat doet zeer! ‘Zul je het nooit weer doen?’, zeg ze streng. Ik beloof haar dat ik het nooit weer zal doen. ‘Goed zo,’ zegt ze zachtjes. Ze doet de wurgriem weer om mijn nek en maakt me los. Ze dwing me met mijn broek nog op de enkels op mijn knieën en opent langzaam de rits in haar leren broekje. Met haar wurgriem trekt ze mijn gezicht haar kruis in, en zit ik met mijn mond in haar vervette schaamdelen:  ‘Cunnilingus!‘, roept ze wellustig en ik word gedwongen haar te beffen tot ze aan haar gerief is gekomen.

Verbluft sta ik even later weer op straat met mijn witte tassen met blauwe opdruk en wandel ik naar huis. ‘Druk zeker?’, zegt mijn vrouw als ik binnen kom. ‘Op koopavond is het altijd druk lieverd, maar je weet, ik doe het met plezier voor je.’ antwoord ik en vraag of er nog een kopje koffie is.

Geef een reactie

