Verboden Toegang

Geplaatst: 21 april, 2014 in Fictie

Ik was een boodschappenlijstje aan het maken, je weet wel, aardappelen, eieren, enzovoort. Terwijl ik nadacht over wat nog meer op het lijstje te zetten kwam ik een bord tegen: Verboden Toegang. Omdat ik mijn boodschappenlijstje af wilde maken en wilde opschieten, besloot ik het verbod te negeren.

Tijdens het boodschappen doen merkte ik dat er iets niet klopte. Ik keek naar de borsten, billen en heupen van dames en mijn gedachten dwaalden steeds af naar ‘de daad.’ Ik maakte zelfs een grapje met de kassière: ‘zal ik hem hier maar insteken?’ Ze leek zowaar een beetje naar me te giechelen. Ik voelde me als herboren!

Toen ik klaar was met boodschappen doen besloot ik naar de kroeg te gaan. Gewoon om te kijken of ik het nog had; of ik nog een wijf kon versieren. Ik was zo geil als boter, belachelijk gewoon. Het was nog maar acht uur en in de kroeg was niemand te bekennen. Op een dame na. Gekleed in het zwart. Zwarte make-up. Zwarte haren. Zwarte nagels. Ze keek me aan met haar katachtige ogen. ‘Wil je wat drinken?’, vroeg ik haar. ‘Campari,’ zei ze op bitse toon. ‘Twee Campari.’ Ze keek me onafgebroken aan. Ze liet me haar witte tanden zien. Ze dronk haar Campari. Ik dronk mijn Campari. ‘Ga je mee?’, zei ze opeens, ‘voor we te dronken worden?’

Een waanzinnige opwinding golfde door mijn lijf toen ze de deur opendeed. Ik volgde haar naar binnen. Het was een beetje schemerig in de kamer en het rook er naar lavendel. Alles rook naar lavendel. Ze deed een slaapkamerdeur open. ‘Kom,’ zei ze. Ze deed een schemerlamp aan. De muren waren bekleed met paars- en zwart fluweel en overal zag je seksspeeltjes. Dildo’s, zwepen, kettingen, handboeien, you name it, haar kamer was ingericht voor sadistische seksspelletjes.

Nu heb ik in boeken gelezen dat sadisten juist voorzichtig zijn met ‘iemand pijn doen’ en dat je een teken kon geven als het te ver ging en pijn deed. Ik besloot daarom mee te gaan in haar fantasie; wie weet, is het allemaal wel supergeil!

Ze vroeg me mijn kleren uit te doen. Ze bond me voorzichtig vast aan twee ringen in de muur met twee zwartfluwelen doekjes. Ze gaf me zachtjes tikjes met een zweepje op mijn billen. Ze gleed zachtjes met haar zweep van boven naar beneden over mijn ruggengraat. Nog een paar tikjes op mijn billen. Zie je wel, sadisten zijn heel voorzichtig met hun slaaf! Toen pakte ze een andere zweep. Een grote zweep. Het serieuze werk.

Ze sloeg zo hard als ze maar kon met haar zweep op mijn rug. Ik leed vreselijke pijnen. Ik voelde dat ik van mijn stokje zou gaan. What the fuck? In mijn gedachten rende ik en rende ik, weg van hier! Ik zag de achterkant van een bord. Ik keek op de voorkant: Verboden toegang. Ik was weer op bekend terrein. Ik voelde geen pijn meer. Geen zweepslagen meer. Geen testosteron meer.

Ik werd wakker in het ziekenhuis. Er was een boomtak op mijn rug gevallen tijdens een storm waar ik me niets meer van herinner. Mijn vrouw keek me aan. Mijn kinderen keken me aan. ‘Alles goed pappa?’ Ik baalde een beetje: ‘Ach het doet nog een beetje zeer.Ik miste de zweepslagen nu al.

 

Geef een reactie

