Een Eucalypta uit de hel

Geplaatst: 19 april, 2014 in Fictie

Het was noodzakelijk wat ik deed. Tot nog toe is iedere vrouw die ik heb weten te versieren een slet gebleken. Het was na een korte affaire duidelijk dat ook deze bitch tot het legioen der sletten behoorde. Dus heb ik haar overhoop gestoken en ligt ze nu, als ze nog niet gevonden is, in een doodlopende steeg die ik voor dit doel gebruikt heb. Het moge duidelijk zijn dat ik, om mij moverende redenen, u niet ga vertellen welke steeg dat zou kunnen zijn. Het doet er ook niet toe. Wel moet ik u vertellen dat haar laatste woorden het meest leken op een bezwering dan wel vloek waar de rillingen nu nog van over mijn lijf lopen. Ik geef de bitch dan ook de schuld voor mijn huidige situatie:

Nadat ik haar in de steeg had gedumpt ging ik naar huis om de adrenaline weg te spoelen met jenever en bier. Ik dronk door tot ‘ik weet het niet meer’ en ik in slaap viel. Midden in de nacht werd ik gewekt door een kakelend geluid. Toen ik opkeek zag ik een zwart wezen dat nog het meest leek op een Eucalypta uit de hel. Ze zweefde boven me en keek me met vurige ogen aan. Ze dook zo onder de dekens, mijn onderbroek in. Het wezen begon mijn penis op een gruwelijk aangename manier te masseren. Ik kreeg razendsnel een erectie en zou binnen enkele seconden klaarkomen ware het niet dat de helse seksmachine opeens stopte. Even gebeurde er niets en was het doodstil. Ik kom mijn hart horen bonken in mijn oren. Opeens voelde ik een waanzinnige pijn in mijn onderlijf en toen ik keek zag ik hoe het wezen zich in mijn lijf wroette door de plasbuis van mijn penis. Ik schreeuwde het uit van de pijn en dacht even dat ik het bewustzijn zou verliezen.
eucapypta
Opeens was de pijn weg, was het weer stil, kon ik mijn hart weer horen bonken in mijn oren. Toen zag ik mijn onderlijf opzwellen en ik zag hoe mijn ballen, zaadleiders en de duivel mag weten wat nog meer door de plasbuis van mijn penis naar buiten gewerkt werd; dan borrelde het uit mijn penis, dan spoot het uit mijn penis, het leek alsof mijn penis een vulkaan was. Mijn voortplantingsorgaan werd vernietigd en ik schreeuwde het uit van pijn, wanhoop en paniek.
Na een moment van stilte, rust en geen pijn volgde er een ontploffing en ik zag, nadat de rook was opgetrokken, bloedspatten in de kamer en een krater waar eens mijn trotse geslacht verkeerde. Eucalypta kroop uit de krater en lachte me kakelend toe. Ik schreeuwde het uit en dacht dat ik gek werd.

Toen schrok ik wakker. Het was maar een droom! Opgelucht wiste ik het zweet van mijn voorhoofd en nam ik een douche om mezelf op te frissen. Daarna nam ik een paar biertjes en ging ik terug naar bed om te gaan slapen.

Ik weet niet hoelang ik sliep maar midden in de nacht werd ik gewekt door een zwart wezen dat nog het meest leek op een Eucalypta uit de hel…

Geef een reactie

