Natte droom

Geplaatst: 11 april, 2014 in column

Toen de limousine stopte en de chauffeur de deur voor me open deed, voelde ik dat er iets niet klopte. Ik stapte uit en raakte verblind door de tientallen lichtflitsen van fotografen die wilden vastleggen hoe ik, ‘als bekende Nederlander’ op de rode loper naar een party wandelde waarvoor ik was uitgenodigd. Toen ik mijn zonnebril opzette om mijn ogen te beschermen tegen de lichtflitsen, merkte ik dat ik geen broek en geen onderbroek aanhad, maar gelukkig leek het erop dat het niemand opgevallen was. Hoewel ik nu me wat ongemakkelijk voelde, wuifde ik beleefd naar de flitsende camera’s die me uitnodigden vriendelijk naar hen te lachen.
Ik merkte dat ik de enige was die deels naakt op het feestje was verschenen. Iedereen was keurig gekleed, incluis onderkleding. Na een drankje, een sigaretje (Ik dacht dat ik niet meer rookte?) en een hapje moest ik naar het toilet. Ik wandelde de trap op naar de toiletten. De toiletten waren allemaal open en hadden geen deur. Het was een drukte van belang bij de toiletten. De toiletten die niet bezet waren bleken verstopt te zijn, waren nat van de urine en bezaaid met fecaliën. Ze waren te smerig om gebruik van te kunnen maken en ik had geen zin om op mijn blote voeten in deze troep te stappen. Bovendien had je op het toilet een prachtig uitzicht op de dansvloer. En de mensen op de dansvloer hadden een prachtig uitzicht op de toiletten. Er was echter één toilet dat niet bezet was en niet verstopt was.  Dat was het toilet dat midden op de dansvloer stond. Ik moest erg nodig en besloot mijn plas aldaar te doen. Haastig liep ik de trap af en spoedde me naar het toilet op de dansvloer. Ook dit toilet had geen deur, bovendien had het geen muren.  Ik nam mijn geslacht ter hand en poogde een plas in de pot te doen. Maar het lukte niet. Geen druppel kon ik eruit persen. Het gevoel dat iedereen me kon zien verkrampte mijn blaasspier. Om me heen zag ik iedereen dansen en drankjes drinken. Niemand leek op me te letten, blijkbaar waren toiletten zonder muren en deuren hier heel gewoon. Ik merkte dat iemand achter me stond. Hij tikte op mijn schouder.  ‘Ik moet poepen,’ zo wist hij me te vertellen. ‘Ik wil plassen,’ legde ik hem uit. Hij keek naar mijn penis en zag dat er niks uit kwam.
Opeens keek iedereen op de dansvloer naar mij en mijn geslacht omdat ik onmachtig was mijn plas te doen. De man na mij liet zijn broek alvast zakken en vroeg me of ik aan de kant wilde gaan. Onverrichter zake stapte ik uit het toilet om ruimte te maken voor de man die inmiddels aan het poepen was, maar ik moest nog steeds nodig.
Ik besloot naar buiten te gaan om op een stil plekje in alle rust mijn plas te kunnen doen. Buiten was het kil; ik wenste dat ik mijn broek en onderbroek niet vergeten was.
Nu ik eindelijk mijn plas heb gedaan doe ik de rits van mijn broek omhoog. (Ik heb weer een broek aan?) Dat lucht op. De broek is kletsnat, dat wel…

Gadverdamme !

 

Geef een reactie

