Mijn eikel is weg

Geplaatst: 6 april, 2014 in Dingen van de dag

Er ging iets niet goed. Ik begreep het pas toen ik na afloop naar mijn lul keek. Mijn eikel was weg! En niet omdat het herfst is, stelletje grapjassen!  Mijn liefje was net zo verbaasd als ik. Ze deed haar mond open om me te laten zien dat mijn eikel zich daar niet bevond. En ze bezwoer me dat ze wel iets had doorgeslikt, maar dat het zeker niet mijn eikel was. Waar was mijn eikel gebleven? Mijn lul was inmiddels slap geworden en het slurfje dat eens mijn trotse eikel omhulde, lubberde verloren aan het eind van mijn lul.
Samen zochten we om mijn eikel, onder de banken en stoelen, onder het bed, in het bed en in alle hoeken en kieren. We vonden knopen, munten en een verschimmelde noot die mijn hart even deed opspringen, maar mijn eikel was nergens te bekennen. We renden naar de woonkamer om te kijken of onze hond mijn eikel had gesnaaid, maar helaas, het leek er op dat ook onze hond van niets wist.
De volgende ochtend ging ik naar de dokter om mijn geval aan hem voor te leggen. Hij legde me uit dat in zeldzame gevallen een eikel om onverklaarbare redenen kan verdwijnen om nooit weer teruggevonden te worden. De dokter stelde me voor om een donor-eikel aan te vragen.
En nu zit ik op een eikel van een donor te wachten. Eikels zijn schaars en ze moeten maar net passen. Natuurlijk zou ik naar China kunnen gaan, om een me een eikel van een geëxecuteerde Chinees te laten aanmeten, maar dat kan ik niet betalen, Bovendien is dat naar mijn smaak, en die van mijn liefje, immoreel.

Heren, mocht u orgaandonor zijn, of willen worden, denk dan ook even aan uw eikel. Misschien wist u het nog niet, maar het kan ook u overkomen dat u uw eikel kwijt raakt, zomaar tijdens het vrijen of gewoon, als u aan het masturberen bent. Immers, een ongeluk zit in een klein hoekje. Tien tegen een dat u dan ook een donor-eikel wenst. Vul daarom uw donorcodicil in, en vergeet niet uw eikel aan te kruisen. En vertel het ook aan uw vrienden, en ieder ander die een eikel heeft, om ook de eikel op het codicil aan te kruisen. Ik wacht intussen vol goede moed af tot er een geschikte eikel voor mij beschikbaar is.  Mijn liefje heeft me belooft dat ze lief zal zijn voor mijn nieuwe eikel en ik beloof u dat ik verantwoordelijk met mijn nieuwe eikel om zal gaan.

Geef een reactie

