Ongeschoren dame

Geplaatst: 4 april, 2014 in Fictie

En toen stond ik oog in oog met een dame die haar op haar armen had. Haren onder haar oksels. Haar op haar benen. Wat zou er in haar slipje zitten? Die vraag wond me op. Ze leek met ongewone aandacht naar me te kijken. Mijn adem stokte toen ze met wiegende heupen en met een sigaret die een vuurtje behoefde in haar mond, in mijn richting liep. Het was alsof haar warme hand al over mijn geslacht gleed. Ze was groter dan ik en ze liep op stiletto’s. Ze was slank en een beetje gespierd. Ze stond hoog op haar eindeloze benen. Ik snakte even naar adem alvorens haar het vuurtje te geven waar ze om vroeg. Hoewel ik mijn tweede fles wijn bijna leeg gedronken had, stonden mijn zintuigen strak en toen ze een haal nam van haar sigaret, was het alsof het knisperen van het sigarettenpapier luider klonk dan dat van een knetterend haardvuur. Ik kon iedere porie in haar gezicht zien, ieder haartje, alles, haarscherp. Mijn zwarte pupillen overspoelden het blauw van mijn ogen. Mijn wellustige neusgaten snoven haar zuurzoete geur op.

Na afloop van onze vrijage rookten we een sigaretje en dronken we nog een glas wijn. ‘Je bent bezopen,’ merkte ze opeens op, alsof ze dat nog niet wist, de trut. Ik gaf haar geen antwoord en lied mijn handen glijden over het haar van haar benen, kroelde even in het oerwoud voor haar flamoes, voelde even aan haar vochtige schaamlippen en roerde even met mijn middelvinger. ‘Lekker,’ zei ik tegen haar. Ik was vergeten hoe lekker het is om aan een ongeschoren dame te zitten en er mee te vrijen. Ik voelde een harde duizeling tegen mijn hoofd drukken; ik was te dronken geworden en kon beter gaan slapen.

Toen ik de volgende ochtend wakker werd lag ze nog naast me te snurken. Ik deed het raam open om wat frisse lucht binnen te laten. Ik keek nog even naar haar bebaarde flamoes en het viel me op hoe anders ze er nu uitzag. Nog steeds harig, dat wel, maar alles leek opeens grover, minder aantrekkelijk. Ze leek verdorie wel een vent! Ik walgde een beetje van haar. Bovendien stonk ze een beetje. Ik voelde spijt in me opwellen, het vervelende gevoel dat je ’s ochtends voelt als je veel te veel wijn gedronken hebt. Ik nam een vitamine-B pil om mijn alcoholische ochtendschaamte onder controle te krijgen en verzon een plan om haar sneller weg te werken dan een harige moederbeer haar harige jong uit haar toko kan schoppen.

‘Wat is de schade schatje?’ vroeg ik haar op zuinige toon en met de beurs in de aanslag toen ze wakker werd. Ze gaf me een klap in het gezicht: ‘Denk je dat ik een stoephoer ben of zo?’ Ze trok haastig haar kleren aan en verdween stampvoetend en tierend in de koele ochtendschemering. Ik ging nog even slapen vanwege mijn kater. Rond twaalven werd ik weer wakker, friste mezelf op met een glaasje wijn en nam mezelf voor me alleen nog te laten inpalmen door goed gekapte dames.

Geef een reactie

