Een lul die een rechterhand nodig had

Geplaatst: 30 maart, 2014 in Mensen

Na ruim een jaar verkering te hebben gehad vertelde ze me voor het eerst iets over haar vorige vriend. Het bleek een persoon te zijn met een verlamde rechterarm. Ik dacht even aan mijn benen; ik liep mank omdat mijn alternatieve ouders weigerden me in te enten voor welke ziekte dan ook, waardoor ik polio kreeg.

Ik vroeg haar waarom het uit raakte met haar vorige vriend. Ze wist me na enig aandringen te vertellen dat hij moeite had met masturberen en dat hij van haar verlangde dat probleem voor hem op te lossen. En ze vond dat net iets te ver gaan.

Nu ben ik meer van de orale seks, ik vind niks lekkerder dan een pijpbeurt terwijl ik mijn liefje bef. Met mijn duim op haar aars, dat wel, want ik ben niet zo van de poeplucht.

Nu had ik na haar bekentenis een beetje moeite met haar keuze wat haar vorige vriendje betreft omdat mijn liefje op gehandicapten leek te vallen.
Ik besloot dat als dat zo was, haar een foto van een bijzonder lelijke vrouw te laten zien en haar te vertellen dat het mijn ex was zodat ze dan zou gaan denken dat ik op lelijke vrouwen viel waardoor ze zelf het gevoel kraag dat ze lelijk was.

Ik vroeg haar waarom ze mijn ‘manke ik’ wel wilde pijpen en haar vorige vriendje niet wilde bevredigen, immers, masturberen is toch iets minder intiem dan orale bevrediging.

Ze vertelde over mijn lekkere lul en hoe ik haar zo lekker befte, hoe ze klaar kwam terwijl ik klaar kwam, ze vertelde me over hoeveel ze van me hield, wat voor fijne man ik was.

‘Dus die gast met die lamme arm was gewoon een lul,’ zei ik tegen haar. ‘Ja,’ zei ze, ‘het was een lul die een rechterhand nodig had.’

‘Wat als ik een verlamde rechterarm had gehad?’, vroeg ik haar. ‘Wat als ik geen mond had gehad?’, reageerde ze. ‘Dan had jij mijn rechterarm mogen zijn,’ antwoordde ik voorzichtig. Op dat moment wist ik dat onze relatie zo goed als voorbij was.

Geef een reactie

