Russische vrouwen willen altijd wel

Geplaatst: 29 maart, 2014 in Mensen

Met de hond wandelen is een van mijn lievelingsbezigheden. Het is een leuke manier om met mensen in contact te komen en met een beetje geluk kan je een leuk meisje die haar hond uit laat aan de haak slaan. Helaas is me dat nog nooit overkomen, maar we houden de moed erin nietwaar?

Het lastige is dat ik nooit weet wat ik tegen een vrouw moet zeggen. Verder dan: ‘wat een lief hondje,’ kom ik eigenlijk niet. Ik lach altijd vriendelijk naar vrouwen, maar om een of andere reden werkt dat niet. Sterker nog, ze lopen vlug door terwijl mijn hond echt niks doet.

Nu heb ik via internet een ‘Russisch meisje’ leren kennen en met haar een afspraak gemaakt. Russische vrouwen zijn mooi en willen altijd wel met een westerse man omdat die meer geld hebben en minder zuipen en zo.

Ik zit inmiddels een half uur op het Russische meisje te wachten maar tot nog toe heb haar dit restaurant niet zien binnenkomen; ik had geld voor haar overgemaakt voor vliegtickets en hotelkosten en afgesproken dat ik haar hier zou ontmoeten. Ach, misschien komt ze wel helemaal niet en houdt ze me voor de gek.

Tja, het is inmiddels tien uur en ik moet naar huis. Het lijkt er op dat ze me bedrogen heeft en dat mijn Russische droom uiteen is gespat. Bovendien moet ik mijn trouwe hond uitlaten. Hij zit al uren op me te wachten en ik wil zijn vertrouwen niet beschamen.

Ik ben weer thuis. Mijn hond is blij me te zien. Hij springt bij me op omdat hij uitgelaten wil worden. Dit keer gaat hij extra lang met zijn baasje wandelen want je weet maar nooit, misschien komt zijn baasje nog een leuke vrouw tegen.

Geef een reactie

