Het zwarte pietenspel

Geplaatst: 24 maart, 2014 in column

Een keer per jaar hebben mijn vrouw en ik onze eigen, intieme zwarte pietenspel. Altijd op 5 december. Ik smeer mijn lul dan in met Nutella en mijn vrouw verft haar poes zwart met Pasta Choca. En dan lekker neuken, beffen en pijpen. Het is een groot feest.
Na afloop van het seksfestijn liggen we dan uitgeput, maar voldaan even bij te komen alvorens de rommel op te ruimen.
Het beddengoed is smerig van de chocoladerommel en moet, om bruine vlekken te voorkomen geweekt worden alvorens het te wassen. Maar dat moet je over hebben voor een beetje zwarte pietenpret.
Wat dat betreft hebben negers het maar makkelijk, die kunnen zich het hele jaar laten naaien door een zwarte piet.

Geef een reactie

