Als er maar een gaatje in zit

Geplaatst: 20 maart, 2014 in Fictie

Ik bekeek haar eens; ze was dik, kort en lelijk. Maar er zat een gat in en mijn benevelde geest had zin. Bij haar zaten twee vriendinnen die haar leken te bewaken.
Hetzelfde wat je vaak ziet bij dwergen die gaan stappen. Ze lijken altijd een paar zware jongens bij zich te hebben die jou in elkaar timmeren als je hun vriend/mascotte met groeistoornis verkeerd aankijkt.
Ik schoof wat dichter naar haar toe en bood haar een drankje aan: ‘Baco’
‘Je wilt me neuken?’, vroeg ze terwijl ze opzichtig om zich heen keek: ‘Want zo te zien ben ik de enige vrouw hier die te doen is voor jou.’ Ik gaf toe dat die gedachte inderdaad bij mij opgekomen was. ‘Als je zin hebt mag je met me mee naar mijn huis,’ was haar reactie: ‘Maar of we gaan vrijen is aan mij, akkoord?’ Ik stak mijn hand uit: ‘Akkoord, en mijn naam is Wim, aangenaam.’ ‘Kat, dito,’ antwoordde Kat en Kat keek naar haar lege glas.

‘Dit is mijn hond,’ zei Kat terwijl ze de bench opende. Het was een herdershond. Ik vroeg Kat of haar hond goed was afgericht. ‘Ik train honden, duss…’, was haar reactie: ‘En deze past op mij om me te beschermen tegen figuren als jij.’
Kat gaf me een flesje bier en vertelde me over het africhten van honden en hoe dat ook op mensen van toepassing was. Ik luisterde alleen maar naar haar stem. Kats stem was hoog, zangerig en en beslist. ‘En nu ga ik jou africhten,’ zei Kat opeens: ‘Mee naar de slaapkamer.’

Kat nam haar hond mee toen we naar haar slaapkamer gingen. ‘Kleren uit,’ zei kat streng. Ze trok een kussensloop over mijn hoofd zodat ik niets kon zien. ‘Ik ga jou doen,’ zei Kat beslist en duwde me op haar bed.

‘Koffie?’, vroeg Kat toen onze vrijage achter de rug was en ik weer mocht kijken. Haar gezicht was zachter en vriendelijker geworden. ‘Je hebt geen idee hoeveel mannen mij willen doen zei Kat: ‘Omdat ik er uit zie zoals ik er uit zie.’ Ik wist dat Kat me ontmaskerd had als een als-er-maar-een gaatje-inzit persoon. Ik schaamde me een beetje.
‘Het was wel lekker hoor,’ zei Kat geruststellend toen ik aanstalten maakte om weg te gaan.

Ik voelde me genaaid en genomen en doe sindsdien alleen vrouwen die geen hond hebben.

Geef een reactie

