One night stand

Geplaatst: 19 maart, 2014 in Fictie

Toen ik wakker werd lag ik in een vreemd bed, keurig en met schone dekens. Mijn maag wilde zich omkeren, maar waar was de wc? Haastig rende ik naar de halfopen deur van de slaapkamer en zocht om een plek om te kunnen kotsen. Een damesstem klonk: ‘Hallo?’ ‘Waar is de wc?’, riep ik wanhopig naar de stem.

Nadat ik gekotst en geplast had trok ik mijn kleren aan en liep ik voorzichtig de trap af naar de keuken. Een dame in een duster begroette mij: ‘Goede morgen.’ ‘Moi,’ antwoordde ik en vroeg om wat pijnstillers en een koude 7Up.

De dame legde me uit dat ze me laveloos op straat had gevonden en me daarom naar haar huis had gebracht. ‘Een beetje medelijden,’ zei ze. ‘Je hebt zelfs mijn kleren gewassen,’ reageerde ik verbaasd. Ze knikte.

‘Ik ken je nog van vroeger,’ legde ze uit, je hebt nog dezelfde lelijke kop van de jongen waar ik toen op viel. ‘We hebben verkering gehad, maar je wilde niet met me te vrijen. Ik keek haar verbaasd aan. ‘Dan weet ik wie je bent,’ zei ik en voelde mezelf vuurrood worden; ik was weer net zo verlegen als 40 jaar geleden.

Ze gaf me een knipoog. ‘Ben je getrouwd?’, vroeg ze wulps. Toen ik ontkennend antwoordde stuurde ze me naar de douche. Ze liep met me mee. Ze zeepte me in, waste me, lacht om mijn erectie en gaf een kusje op mijn opgepoetste eikel.

Toen ze met me klaar was trok ze haar duster uit. Ze gaf me een zeepje en een washandje. Mijn schuimende handen gleden over haar lijf. Ze zette een voet op de rand van de badkuip en wreef over haar kruis terwijl het wassende water tussen haar vingers stroomde. Ik voelde een golf van opwinding die mijn adem benam. Ze richtte zich op en drukte haar linkerborst in mijn gezicht. Ik zoog en likte aan haar tepel, ik voelde haar zoekende vingers in mijn schaamstreek.

‘Wil je nu wel?’, zei ze met een zachte zucht. Ze keek me aan met met dezelfde bruine ogen van destijds, die ik allang vergeten was. ‘Ik weet niet,’ zei ik weifelend en met bonzend hart. Ze gaf me een bitch slap die nu nog nagloeit. ‘Grapje,’ zei ik met een van pijn vertrokken gezicht.

‘Ik dacht dat je me destijds lelijk vond of zo’, zei ze na de onvermijdelijke vrijpartij: ‘Vind je me nu nog lelijk?’ ‘Je was te mooi voor mij, ik durfde niet,’ reageerde ik.’ Ze fronste haar ogen: ‘Oh? en nu wel? Ben ik nu dan lelijk genoeg geworden?’ Ze lachte en vertelde me dat ze getrouwd was.

‘One night stand dus,’ zei ik teleurgesteld. Ze knikte: ‘Ik heb altijd met je willen vrijen.’ ‘Ik heb altijd met jou willen vrijen,’ antwoordde ik. Even later stond ik weer buiten. Ik zou haar nooit weer zien; ik ben geen stalker.

Toen ik thuis kwam zei mijn vrouw dat ze bij me weg wilde. Ze had genoeg van mijn gezuip en uitgaansgedrag. Ze keek me verbijsterd aan toen ik met een glimlach instemde.

Geef een reactie

