Achterbakse bitch

Geplaatst: 18 maart, 2014 in Dingen van de dag

‘Waarom heb je je onderbroek binnenstebuiten aan?’ ‘Per ongeluk zo aangetrokken?’, reageerde ik verbaasd. Maar het moment was al verknald. Ze wilde niet meer.
‘Zeker stiekem even aan het rukken geweest of zo?’, zei ze nog boos terwijl ze haar kleren weer aantrok. Ik keek nog even naar de deining van haar grote borsten alvorens ze ze kuis wegstopte in haar bh. Ik keek nog even maar haar achterwerk en heupen toen ze bukte om haar slipje weer aan te trekken. ‘Ik ruk altijd met de onderbroek op mijn enkels’, riep ik haar nog na, ‘omdat het anders zo’n gedoe is om je onderbroek weer aan te trekken in het donker!’

De voordeur sloeg dicht. Om mijn punt te maken masturbeerde ik nog even met mijn onderbroek op de enkels alvorens ik ging slapen. ‘Zie je wel?’ mompelde ik nog terwijl ik mijn kwakje wegveegde, ‘welterusten, achterbakse bitch.’

Geef een reactie

