Mijn onderbroek is mijn inlegkruisje

Geplaatst: 17 maart, 2014 in column, Dingen van de dag

Ik slaap met onderbroek aan. Dat is omdat als ik zonder onderbroek slaap, mijn eikel soms een beetje naar buiten steekt en aan het laken gaat plakken vanwege afscheiding en zo. Als ik me dan omdraai voelt dat vervelend en word ik wakker. In feite is mijn onderbroek mijn inlegkruisje. Overigens is het inlegkruisje een mannenuitvinding.

Verder heb ik de gewoonte om mijn handen in mijn onderbroek te steken en aan mijn voorhuid te friemelen en zo. Zoals sommigen een punt aan hun snor draaien draai ik puntjes aan mijn schaamharen. Ook friemel ik aan mijn balzak en laat ik mijn kloten in mijn hand ronddraaien als waren het meridiaankogels. Daarom zijn zijn meridiaankogels een mannenuitvinding, tenzij het een vrouw was die met de ballen van haar man speelde om in balans te geraken en daardoor een eurekamoment kreeg, maar dat lijkt me vergezocht.

Kent u overigens de bromtol? Die je heel hard op en neer moet krikken alvorens het opgelucht gaat zoemen? Dat is ook een mannenuitvinding. En u mag raden op welk moment de uitvinder op het idee kwam. Natuurlijk zou de bromtol ook door een vrouw uitgevonden kunnen zijn want ik kan me een handeling voorstellen die een vrouw op dit idee zou kunnen brengen. Maar ik heb nog nooit een bromtol gehoord die: ‘Duurt het nog lang?’ bromt.

Geef een reactie

