Kinderspel

Geplaatst: 16 maart, 2014 in Fictie

In een klein krantenbericht stond dat een kind bijna was overleden aan een spel waarbij je je halsslagader moest dichtknijpen om een soort high te bereiken. En dan op tijd loslaten natuurlijk.

De bouwmarkt om de hoek had een flinke lijmklem in de aanbieding. Het was precies wat ik zocht en met die korting kon ik het niet laten liggen. Bovendien kreeg ik er een gratis potje Bison konstruktie-bruislijm bij.

En nu lig ik in bed met mijn nek in een lijmtang die ik langzaam aandraai tot ik de roes voel die je voelt bij een afgeknepen halsslagader. Daarna draai ik nog een slag extra om een eind aan te maken aan mijn leven. Want ik ben dol op kinderspelletjes.

Geef een reactie

