Ottervragen

Geplaatst: 24 februari, 2014 in column

Hallo mensen,

Ja ik leef nog. Waarom laten jullie me niet met rust? Mijn partner is een paar weken geleden overleden door een automobiel en nu zit ik hier moederziel alleen. Nooit gehoord van privacy? Zien jullie niet dat ik verdrietig ben? Hoe vind ik een nieuw vriendinnetje? Moet ik met gevaar voor eigen leven op zoek gaan of komen jullie een nieuwe partner brengen? Waarom hebben jullie ons hier gebracht? We waren toch niet voor niets in Nederland uitgestorven? Als ik een nieuwe partner van jullie krijg om otterbaby’s mee te gaan maken en opvoeden, hoeveel kans maken ze dan om te overleven? Ik wil geen project zijn. Laat ons met rust, haal de camera’s weg en laat ons ons eigen ding doen. Laat ons desnoods uitsterven.

Verder wens ik de aangespoelde zeldzame toonhaai sterkte, ik begrijp dat het dier in leven wordt gehouden en het niet in alle rust een natuurlijke dood mag sterven.

Waarom willen jullie alle zeldzame dieren met alle geweld in leven houden?
Waarom willen jullie alle dieren die niet zeldzaam zijn met alle geweld afschieten?

Groetjes,

Otter

Geef een reactie

