Kokos is vies

Geplaatst: 23 februari, 2014 in column

Ik lust geen kokos, ik vind het zelfs vies. Een Bounty krijg ik niet door mijn strot en als ik alleen maar denk aan kokoskoeken met een klef papiertje eronder geplakt, voel ik me al misselijk worden. Als kind werd ik door mijn ouders gedwongen die krengen bij oma op te eten. Toen moesten kinderen nog hun fatsoen houden.

Toen ik een paar jaar geleden logeerde bij familieleden die tot de rijke tak behoren, kwam ik, onder de douche aldaar in aanraking met Nexxus shampoo. Een ontzettend duur product dat vooral gekocht wordt om je visite te laten zien dat je het kan betalen. Ik heb het slechts een keer gebruikt omdat het kokos shampoo was, bah!

Door mijn neiging om duur te doen en goedkoop te zijn, raakte ik door die ervaring geobsedeerd door shampoos met kokosgeur. Na lang zoeken heb een kokos shampoo ontdekt die precies zo ruikt als die van Nexxus, maar die wel 5 dollar goedkoper is en in een grotere fles zit.

En die shampoo gebruik ik nu iedere dag omdat ik wel naar geld wil stinken maar er niet voor wil betalen.

reacties
  1. Drs Dré schreef:

    Vraag bij de slager dan ook om braad-os in plaats van kook-os!

Geef een reactie

