Gezwollen bovenbenen

Geplaatst: 16 februari, 2014 in Sport

Dames die hard kunnen schaatsen hebben gezwollen bovenbenen. Als de dames over de streep komen en uitblazen kijk ik naar bovenbenen. Als ze naar de start gaan kijk ik naar bovenbenen. Vrouwenschaatsbenen zijn de mooiste benen die er zijn. Als ik me het goed herinner viel dat mij voor het eerst op bij Yvonne van Gennip, 26 jaar geleden tijdens de Olympische winterspelen van 1988 in Calgary.

Nu zit ik naar de dames 1500 meter te kijken. Naar de benen. Ik hou geen score bij. Ik hoop dat Ireen Wüst de strijd wint. Ik gun het haar en haar benen van harte.

Op dit moment kijk ik naar de machtige benen van Jorien ter Mors. Zij en haar benen stellen me niet teleur: 1.53.51!

Geef een reactie

