Scharen

Geplaatst: 11 februari, 2014 in column, Sport

Toen we elkaar aankeken sprong er een vonk over. Ik voelde haar hand op mijn heup. Ze legde haar andere hand in mijn nek en trok mijn mond naar de hare voor een kus. Ik voelde een schok in mijn onderlijf en wilde niet wachten. Dronken van geilheid nam ik haar mee naar mijn huis.

Ze gleed als een slang naar mijn onderlijf. Haar krachtige tong maakte me heter dan ooit tevoren. En toen ze haar benen met de mijne kruiste en haar lippen tegen de mijne perste, deed ze dat met een kracht en intensiteit die ik nooit eerder gevoeld had. Ze dreef me tot meerdere orgasmes.
‘Na de drieduizend meter zie ik je weer,’ zei ze terwijl ze haar kleren weer aandeed. ‘Ik ben er klaar voor.’

Geef een reactie

