Fappen

Geplaatst: 4 februari, 2014 in column

Het is alsof honderden reaguurders als anonieme zombies uiteenspatten op het voorruit van mijn auto. Fap fap. De ruitenwissers werken zo hard ze kunnen, maar ik kan niets meer zien. Fap fap. Om te voorkomen dat er ongelukken gebeuren zet ik mijn auto aan de kant. Fap fap. Ik wacht tot de bui voorbij is. Fap fap. Ik zet de radio aan: ‘De aangifte van het meisje dat zei dat ze verkracht is door twee getinte jongen, bleek vals.’ Fap fap. ‘En dan nu nog het weer.’ Fap fap. Het wordt stiller. De wolkbeuk is voorbij en volgens het weerbericht wordt het vanaf nu droog en zonnig. Het fappen stopt. De zon breekt door achter de wolken, ik kan verder.

 

Geef een reactie

