Sociale controle

Geplaatst: 22 januari, 2014 in column, Dingen van de dag

‘Weet je wat ik denk? Die rare snuiter die in de Populierstraat woont, -ja die-, dat zou best wel eens een pedofiel kunnen zijn. Ik vind hem een stiekemerd. Kijkt altijd op een rare manier naar kinderen. Wat zeg je? Hij is schoolmeester? Op de katholieke basisschool? Geeft les aan groep 3 en 4? Verbaast me niks. Echt een beroep voor dat soort. Stel je voor dat je kind bij hem moet nablijven. Of dat hij meegaat met een schoolreisje. En zich dan vergrijpt aan een van je kinderen. In het bos. Of op de camping. Ik moet er niet aan denken. Dat soort moet je geen enkele kans geven. Ik ga de school over hem informeren. Want waar rook is is vuur.’

reacties
  1. tirzahoofd schreef:

    Briljante reconstructie van een belachelijk cliché!

Geef een reactie

