Tot de volgende kerst

Geplaatst: 26 december, 2013 in column, Dingen van de dag

Er brandt zuur in mijn maag. Een hamer doet een poging een spijker in mijn schedel te timmeren. Ik beef, maar van kou is geen sprake. Ik kijk op de klok die, in tegenstelling tot mijn lijf en gezond verstand, aangeeft dat het tijd is om op te staan. Door de hoeveelheid geestrijk vocht die ik gisteren tot me heb genomen, heb ik een onwaarschijnlijk droge mond die schreeuwt om 7Up.

Ik neem een uurtje tijd om me voor te bereiden op een half uurtje bezoek bij mijn ouders. Ik wil niet, maar ik moet wel. Daarna nieuwjaarsdag nog, en dan heb ik het weer gehad. Tot de volgende kerst. Ze zijn altijd zo blij wanneer ik even langs wip.

Geef een reactie

