De golven van je haren

Geplaatst: 20 november, 2013 in Poëzie

Voorzichtig kijk ik naar je gezicht,
omdat je niet weet,
dat ik verliefd op je ben,
zweet in jouw zonlicht,
en verdrink in de golven van je haren.

Vannacht ga ik van je dromen,
en alles zal goed komen,
alleen in mijn bruidsbed,
zink weg in een droom,
waarin ik verdrink in de golven van je haren.

Kijk mij eens aan,
lach me eens toe,
je ziet me niet staan,
Lieve heer vertel me eens hoe,
want ik verdrink in de golven van haar haren.

Dan draai je je om,
ik tuur naar een zwart gat in grond,
omdat je niet weet,
dat ik verliefd op je ben,
zweet in jouw zonlicht,
en verdrink in de golven van je haren.

Geef een reactie

