Het mag weer

Geplaatst: 1 oktober, 2013 in column, Dingen van de dag

Heel voorzichtig haal ik mijn gedachtegoed uit de kast. Het kan weer, het mag weer. De prinsenvlag van mijn verguisde opa ontdoe ik van een laag stof. Mijn hart springt over.
Op History Channel schalt Hitler. Man, wat kon die redevoeren. En dan die massa’s mensen..: ‘Heil, Heil, Heil!’ Het hakenkruis. Wat een machtig symbool.
Ik ril even.
Binnenkort zijn de straten weer van ons, het Germaanse volk. En kunnen we de rest over de kling jagen. Moslims weg, de joden, zwarten, en dan de Russen…
Ik maak een vuist, ik moet geduld opbrengen, het is nog niet zover. Eerst moet deze regering weg. En dan komen er verkiezingen, en dan zullen we laten zien wie er de baas is.

Eerder verschenen in Krapuul

Geef een reactie

