Ik ben mezelf kwijt

Geplaatst: 29 september, 2013 in Dingen van de dag

Netjes mijn haar gekamd.
Baard getrimd.
Geurtje op mijn lijf geramd.
Nette kleren liggen klaar.
En ben mezelf kwijt, mijn identiteit.

Op het werk zegt de baas wat te doen,
waar ik zit,
waar ik sta.
Ik moet overwerken voor wat extra poen,
en raak mezelf kwijt, mijn identiteit.

Mijn auto in de garage.
Mijn vrouw in de keuken.
Mijn kinderen vroeg op bed.
Alles op zijn plek
Maar ik ben mezelf kwijt, mijn identiteit.

Ik vraag me af wie ik ben,
waarom ik mezelf niet herken.
‘Maar we hebben toch een fijn gezin?’
Huisje boompje beestje.
Ik ben mezelf kwijt, mijn identiteit.

Ik wil zuipen, feesten, neuken met wie maar wil.
Ik ben al mijn vrienden kwijt, mijn identiteit.

reacties

Geef een reactie

