Liefdesgif

Geplaatst: 22 september, 2013 in column

Kom niet te dicht bij,
te dicht bij mij.
Ik maak je,
relax je,
slapper,
dan slap,
blijf weg.
Uit de buurt,
van mijn liefdesgif.

Het ligt niet aan jou,
je zoekt het gevaar,
als je wild wilt en aan mij,
verslingerd raakt.

Zweef dan weg,
zo zorgeloos,
en verpoos,
daar waar niemand je stoort,
daar waar je hoort.

Vloeibaar goud,
stroomt in mijn bloed,
ik ben veilig
en voel me goed.

Ik ben verliefd
op het gevaar.
Smelt het vuur,
doe het voorzichtig,
anders kom ik klaar.

Ik heb me aan je gebrand,
het voelt zo goed,
en maak me geen zorgen,
en er is leed,
zorgen voor morgen.

slapper dan slap,
hou ik me vast,
aan je liefdesgif.

Geef een reactie

